  • Data: 2002-08-09 14:42:27
    Temat: Re: Nowa usługa w ebankach ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote in news:aj0bg1$o48$1@news.tpi.pl:

    > Natomiast czy jest bank który oferuje możliwośc "kopii" przelewu
    > który już kiedyś
    > wykonaliśmy ?
    > A nie chcemy (np. ze względów bezpieczeństwa lub lenistwa ) definiować
    > takiego przelewu?

    Cos nikt na temat nie odpowiada :)
    W Lukasie i LGnet (i chyba BZWBK) mozna definiowac
    odbiorców/kontrahentów, których dane można potem wybrać do dowolnego
    przelewu.
    Można więc przyjąć politykę, że każdy przelew zaczynamy od zdefiniowania
    odbiorcy, z wyjątkiem tych, o których wiemy prawie na pewno, że się nie
    powtórzą.

    Jeśli zaś chodzi o powtórzenie przelewu, który był kiedyś wykonany, a
    nie został zdefiniowany odbiorca, to w Lukasie operator telefoniczny
    podobno ma wgląd we wszystkie przelewy i potrafi automatycznie powtórzyć
    odbiorcę/tytuł z przeszłości bez ponownego dyktowania. Ale za to nie
    ręczę, bo to z drugiej ręki informacja, sam z Lukasa korzystam tylko
    przez internet i stosuję właśnie taką strategię jak opisałem wyżej.