    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa TOiP Citi :-(
    Date: Fri, 6 Jan 2012 18:34:27 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 06 Jan 2012 18:26:34 +0100, Kwik napisał(a):

    > 1. Czy da sie tam negocjowac jakos powyzsze stawki (np. jesli przyjde z
    > papierami do zamkniecia konta to wlacza sie jakis "dzial utrzymania
    > klienta"?) - nie ukrywam ze konto od 2M i obroty na razie mizerne.

    Ciężko powiedzieć, ale jak może będzie pierwsza fala odpływowa to będą
    chcieli klientów zatrzymać i się na coś załapiesz.

    > 2. Jesli nie Citi to co? Rzeczy ktore sa dla mnie wazne: - rachunek
    > firmowy w PLN/EUR/oszczednosciowy - dostep przez internet i karta dla
    > osoby na ktora jest zarejestrowana dzg oraz dla drugiej osoby
    > - minimalne koszty prowadzenia (tak max 6-7 zl jest akceptowalne) -
    > darmowe przelewy przez internet (w tym do ZUS) - sensowny dostep przez
    > internet
    > - mozliwosc osobnej/przepinanej karty do r-ku w EUR (to jest bardzo
    > wygodne ale nie konieczne w mojej sytuacji, wymog drugorzedny).

    Jak zwykle w takich przypadkach - archiwum grupy stoi przed Tobą otworem.
    IMO popatrz na ofertę Aliora albo Ideabank - z tego co kojarzę te dwa
    banki najczęściej się chyba przewijają jeżeli chodzi o konta firmowe.

    Xenocide