  • Data: 2004-07-05 18:29:17
    Temat: Re: Nordea Solo - porażka
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Najlepszym bankiem w polsce jest Inteligo ze względu na

    ;)))))))
    A nie zapomniałeś dodać "według mnie?" ;))

    > niewyeliminowanie z powodów wyżej, natychmiastowe SMSy, oraz
    > bezprzecznie najbardziej fukncjonalny a jednocześnie przyjemny i lekki
    > w obsłudze interface www, w żadnym banku nie ma tylu opcji naraz -
    > dowolna ilość subkont i kart, zmiana PIN do kart przez WWW, anulowanie
    > przelewu możliwe aż do godziny jego wysłania do KIR, jedyny bank gdzie
    > można mieć nielimitowane wypłaty gotówkowe z karty, itd długo by
    > wymieniać.

    Mnie na przykład nie interesują: zmiana PINu, subkonta czy anulowanie
    przelewów. Limit wypłat w mBanku dla mnie również wystarczający. Natomiast
    skreśliłbym Inteligo za płatne przelewy i brak "prawdziwych " zleceń stałych
    (a może są?).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589