  • Data: 2004-07-06 11:36:50
    Temat: Re: Nordea Solo - porażka
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >bank
    >
    >Ale i tak lepsza niż byłego LG, miałem konto LG, to żygać mi się
    >chciało, nic nie działało właściwie, przeładowane jakimś ciężkimi i
    >nieporawnymi skryptami, waliło mi się to tak że może ze dwa razy się
    >zalogowałem. A gdy przyszła Nordea, to w porównaniu z tamtym system
    >miód - mogę pod tekstowym ELinksem używać, jak Inteligo! No i używam
    >sobie.
    LG Petro mimo iz malo z niego korzystalem byla to swego rodzaju skarbonka
    bylo ok za free maestro,prowadzenie przelewy dostep przez inet , tel ,2 wyplaty
    w Euronecie w miesiacu, co do strony transakcyjnej mozna bylo zmienic ZTCP na
    bardziej HaTeeMLowata wiec w czym problem trzeba bylo poszukac w ustawieniach,
    troche glupie rozwiazanie z odsetkami netkombo ale jak wspomnialem dla mnie to
    byla skarbonka, wszystkie rachunki widoczne (walutowe) mozliwe ze
    przewalutowywalem kilkanascie centow, jak zaproponowali migracje do nordei to
    od razu jak duza czesc grupy wybralem link "wniosek o zamkniecie rachunku"

    >Citibank - logowanie jednym hasłem - jakiś dowcip
    >SKREŚLONY
    <ciach>

    >Co zostaje na końcu:
    >Inteligo, Nordea, Multibank, mBank

    Inteligo zdaje sie ze tez logowanie 1 haslem?

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl