eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Nordea]Re: [Nordea]
  • Data: 2004-06-11 11:45:22
    Temat: Re: [Nordea]
    Od: SebCz <a...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> dzwonilem :(
    >> nie mozna wycowac przelewu zaakceptowanego kodem z tokena
    >> co ciekawe, te przelewy wisza w jakims stanie posrednim - nie ma ich w
    >> przelewach, ale kasa z salda juz jest zdjeta
    >
    > Pieniadze na rachunku sa blokowane w momencie zlecenia przelewu. Jest to
    > uwidocznione poprzez odpisanie ich od stanu konta. W Inteligo sa 2
    > rubryki
    > Środki dostępne, w ktorej podaja ile pieniedzy masz na koncie po
    > odliczeniu
    > blokad i Saldo rachunku, w ktorej podaja laczny stan konta z blokadami.

    Tylko, że w Inteligo to uzytkownik decyduje czy chce blokować, czy nie. A
    nawet jak zablokuje, to może odblokować. A z tego co tu widać, nie da się
    odblokować. IMHO porażka. Mocno bym się wk... w tej sytuacji. Ani przelewu
    na czas, ani kasy żeby pójść do marmurka, bo przelew i tak pójdzie.
    Sugestia dla założyciela wątku - zmień bank.

    --
    ---
    Pozdrawiam
    Sebcz
    ---
    zanim napiszesz na 'priv', zdejmij kapelusz :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1