eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Nordea] › Re: [Nordea]
  • Data: 2004-06-11 12:09:10
    Temat: Re: [Nordea]
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lech Dubrowski <l...@p...onet.pl> wrote:
    >> dzwonilem :(
    >> nie mozna wycowac przelewu zaakceptowanego kodem z tokena
    >> co ciekawe, te przelewy wisza w jakims stanie posrednim - nie ma ich w
    >> przelewach, ale kasa z salda juz jest zdjeta
    >
    > Pieniadze na rachunku sa blokowane w momencie zlecenia przelewu. Jest to
    > uwidocznione poprzez odpisanie ich od stanu konta. W Inteligo sa 2 rubryki
    > ??rodki dost??pne, w ktorej podaja ile pieniedzy masz na koncie po odliczeniu
    > blokad i Saldo rachunku, w ktorej podaja laczny stan konta z blokadami.

    Jeśli już jesteśmy przy Inteligo, warto wspomnieć że inteligo pozwala
    na wycofanie dowolnego zleconego przelewu aż do jego fizycznego
    wykonania tuż przed sesją w KIRze.

    I nie trzeba nigdzie dzwonić, po prostu z WWW można to zrobić.

    Czy jakikolwiek inny bank to umożliwia?

    --
    Miernik _________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1