  • Data: 2010-01-08 18:54:02
    Temat: Re: Niemcy widzą problem z EMV
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Tue, 05 Jan 2010 14:36:00 +0100, name: Grejon:

    jednej czynności - z czego obowiązkowo trzy

    > Najbardziej w PKO mnie rozwaliło, jak z 3 okienek kasowych czynne były
    > 2, z czego w jednym Pan zakładał lokatę a w drugim Pani pytała o lokaty.
    > Może jestem dziwny ale IMO okienka kasowe powinny być tylko do operacji
    > gotówkowcyh (wpłata/wypłata) i nic więcej.

    Tak kiedyś było w Pekao (może i jest nadal), stało się godzinę do kasy
    aby wpłacić pieniądze, a potem godzinę do stanowiska obsługi klienta,
    więc okienka do gotówki, a stanowiska bez okienek tylko do niegotówki
    to też nieidealne rozwiązanie...

    Pozdrawiam
    Miroo