    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nabici w lokaty
    Date: Sun, 11 Aug 2002 18:52:43 +0200

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
    news:aj1cfi$d2g$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > he he - jak sie tak przebijacie - to ja ciesze sie swoja lokata na cale
    > 15% - piętnaście !!!!!
    > a to zwykle obligacje :-))
    > i pomyslec, ze sa tacy co dostaja jeszcze i 17 ;-)) eh :-))

    Za to mamy 'nowe' uslugi dla osob ktore skorzystaly z lokat
    antypodatkowych.... BTW zwroccie uwage na niskie [jak na Citi]
    oprocentowanie kredytu... Szczegoly ponizej.

    Maciej

    <cite>
    W życiu codziennym zdarzają się różne sytuacje. Duże wydatki mogą pojawić
    się w najbardziej nieoczekiwanych momentach. Jeżeli potrzebujesz szybko
    wolnych środków, a Twoje oszczędności są złożone na lokatach, otwórz Linię
    kredytową zabezpieczoną lokatą. W ten sposób unikniesz zrywania lokat i
    utraty odsetek.

    Zabezpieczeniem Linii kredytowej mogą być lokaty złotowe, walutowe lub
    inwestycyjne. Rozwiązanie to jest szczególnie korzystne w przypadku lokat,
    które nie podlegają obowiązkowemu opodatkowaniu zysków z depozytów i lokat
    bankowych.

    Wystarczy określić lokaty, które staną się zabezpieczeniem dla Linii
    kredytowej
    i podpisać umowę. Będzie ona do Twojej dyspozycji w ciągu jednego dnia.

    Oprocentowanie:

    CitiGold 13,99%
    CitiOne 14,99%
    CitiKonto 15,99%

    Odsetki pobierane są jedynie od faktycznego zadłużenia.

    Otrzymując środki z Linii kredytowej zabezpieczonej lokatą masz pełną
    swobodę w dysponowaniu nimi.

    Aby otworzyć Linię kredytową zabezpieczoną lokatą odwiedź najbliższy
    oddział. Nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego.

    Możesz to również zrobć przez CitiPhone: 0 801 32 2484.
    </cite>
    http://www.citibank.pl/poland/consumer/polish/linia/
    linia.htm