  • Data: 2009-01-08 18:27:00
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Getin(7%) nie ma ograniczenia

    Ale porównujesz Getin do BRE? Ostatnio chciałem u nich podnieść limit KK.
    Spełniałem wszelkie formalności i odmówili. Pracownik argumentował to
    kryzysem finansowym. Więc wybacz, ale jeśli już pracownicy banku mówią, że
    ma on kłopoty z płynnością to jednak ja wolę Multi.

    > Eurobank(7.07%) i Lukas(8%), zdaje sie ze powoli juz im sie koncza
    > promocje na duzy %,
    > ale dlatego za wczasu aktywowalem sobie TOP w getinie

    Tak, kończą się. Poza tym o ile Lukas jeszcze OK, o tyle Eurobank ma trochę
    inny poziom obsługi (patrz "placówki" czyli krzesełka w przejściach
    hipermarketowych).

    > stosunkowo duzo ma tez Alior, ~5.6%, lub ponad "~7%", jezeli nie
    > przekroczysz
    > limitu belki

    Kolejny bank z prawdziwego zdarzenia :-)))
    Wiesz... zauważ, iż odnoszę się do oprocentowania dla konta AQ w Multi.
    Klient AQ ma nieco inne wymagania niż klient Eurobanku tudzież Aliora w
    materii poziomu obsługi.