  • Data: 2009-01-08 19:16:28
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety nie ma. Na oszczednosciowy w Multi jezeli przyjdzie przelew to
    > zostanie zaksiegowany na podstawowym Ja/My. Na eMax w mB
    > mozna przelewac z zewnatrz i przelew jest ksiegowany na eMaxie
    > a nie na eKoncie.

    To prawda, ale w czym problem? Wchodzisz do netu, kopniesz sobie na RO i
    już. Wiesz... ja poproszę 400% wyższe oprocentowanie emax+ z tą paskudną
    wadą, że ręcznie trzeba robić przelew z ekonta na niego :-))) Pewnie byłbyś
    jedynym, który woli 5% zamiast 20, by tylko móc robić przelew bezpośredni
    :-)))