  • Data: 2009-01-08 19:05:58
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale kredyty to nie depozyty :)

    Skoro nie mają pieniędzy, by mi podnieść limit na KK to chciałbym zobaczyć
    jak będą wypłacać te lokaty, gdy przyjdzie czas ich końca :-)

    > ale kryzysem finansowym getinbanku czy na rynku finansowym? :)

    nie podał dokładnie o co mu chodzi, ale argumentował, iż z uwagi na kryzys
    finansowy mi odmawiają. Dodam, że w Centrum Obsługi Kart najpierw mi
    powiedzieli jak to zrobić, wszystko zostało zrobione, w placówce przyjęli
    wniosek, wstępna decyzja pozytywna, a następnego dnia... odmowa (pracownik
    powiedział, że szefowa kazała cofnąć i zadzwonić do mnie). Pewnie im rezerw
    zabrakło.

    > To fakt, ale pracowke widzialem tylko w momencie podpisywania umowy, a
    > nie,
    > umowe podpisywalem przez kuriera, a w placowce bylem zeby przeniesc
    > tokenGSM na inny telefon, i to byla pracowka nie z krzeselkiem, tylko
    > normalna placowka, w ZT :)

    Ja korzystam częściej z placówek Multi (np. wyrobienie karty, wpłata na
    konto itp.)

    > Tez sie zgadzam, tylko ja osobiscie do bankow malo kiedy zagladam,
    > najczesciej tylko 2 raz, podczas otwierania rachunku, i podczas zamykania
    > :) chociaz jeszcze nigdy nie zamykalem konta w banku :) no jeszcze zdarza
    > sie zeby zlozyc jakis wniosek np. o karte :) wiec mnie strzyka jak wyglada
    > placowka, dla mnie liczy sie tresc a nie forma :)

    I bardzo dobrze, że są oferty dla mnie i bardziej wymagających. jednak
    gdybyś miał co miesiąc gotówkowo wpłacać/wypłacać kilkadziesiąt tysięcy to
    pewnie przeszłoby Ci z Eurobankiem.

    > Chociaz w aliorze jest idelnie jak dla mnie, bo wszystko zalatwiam
    > telefonicznie albo przez maila, i przyjezdza do mnie bankier osobiscie z
    > gotowymi papierkami ktore tylko podpisuje :)

    Świetnie... Mnie jednak zniechęcili po akcji "przelewy z karty".