  • Data: 2009-01-08 22:59:50
    Temat: Re: Multibank % w dół
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 08 sty 2009 o 20:05 GMT, Szymon napisał(a):

    > Skoro nie mają pieniędzy, by mi podnieść limit na KK to chciałbym zobaczyć
    > jak będą wypłacać te lokaty, gdy przyjdzie czas ich końca :-)

    przekonam sie za dwa miesiace :)
    spodziewam sie ze poprostu pieniadze znajda sie spowrotem na moim koncie, i
    nie widze nic przeciw temu :)

    > Ja korzystam częściej z placówek Multi (np. wyrobienie karty, wpłata na
    > konto itp.)

    karte wyrabia sie raz na kilka lat :)
    nie robie wplat gotowkowych, wszystko zalatwiam bezgotowkowo :), po co
    utrudniac sobie zycie? :)

    > I bardzo dobrze, że są oferty dla mnie i bardziej wymagających. jednak
    > gdybyś miał co miesiąc gotówkowo wpłacać/wypłacać kilkadziesiąt tysięcy to
    > pewnie przeszłoby Ci z Eurobankiem.

    nie mam operacji gotowkowych, oprocz wybrania 2 razy w miesiacu drobnych z
    bankomatu :)

    Poza tym, dobieram banki odpowiedniego do tego do czego sa dla mnie
    najlepsze, mam odpowiedni bank do funduszy inw., odpowiedni bank do
    robienia przelewow, odpowiedni bank do robienia lokat, i odpowiedni bank do
    trzymania plynnej gotowki na ROR/KO, jak bede potrzebowal wplacac/wyplacac
    zywa gotowke, to tez sobie dobiore odpowiedni bank, chociaz ktorys z tych
    ktore teraz mam mysle ze by sie na pewno nadal, jak nie to zaloze konto w
    nowym :) nie widze tutaj trudnosci :)

    eurobank jest dla mnie dobry do trzymania plynnej gotowki, i do tego tylko
    sluzy, do niczego wiecej :) przelewy robie z innego banku, lokaty w jeszcze
    innym :)

    ma plusy i minusy :)

    Pozdrawiam
    Brzezi