    From: "Zavi" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Date: 16 Jan 2004 11:55:24 +0100

    > Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
    > z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
    > zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.
    > Zwykly klient (nawet ze stosownymi dochodami) traktowany jest w kazdym innym
    > porzadnym marmurowym banku.

    Witam

    Chciałem zdementować pogląd że klienci Aquariusa są traktowani przyzwoicie.
    Dla odmiany (a jestem "VIPem") Bank mój wniosek zgubił, przepraszam nie zgubił
    tylko złożyłem go przed dwoma tygodniami i nikt nie ma pojęcia gdzie może być -
    ale moje twierdzenie o zagubieniu jest nieuprawnione (tak twierdzi MultiLinia)
    a co więcej nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności za to, ani nawet nie
    chcą mi powiedzieć co dalej, wszyscy liczą na samoodnalezienie dokumentów (ani
    słowa kiedy uznają je za ostatecznie zagubione, co dalej, czy składać
    ponownie, czy uwierzą mi na słowo że zarabiam tyle co na zgubionym
    zaświadczeniu - nic). Zostałem totalnie olany.

    Cała pociecha, że Unicredito pewnie kupi wreszcie Commerzbank, PeKaO przejmie
    BRE, a bank z żubrem rozpędzi tych wszystkich nierobów i zamknie ten
    niby "bank".
    pozdrawiam
    p.

    PS czy pamiętacie film "Upadek" z Michaelem Douglasem? Rozumiem faceta