  • Data: 2002-01-19 18:56:50
    Temat: Re: [Multibank] - niekompetentni dysponenci!
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie tak sie zastanawialem....
    W sumie to jest placowka pierwszego kontaktu dla posledniejszej "klasy
    sredniej".
    Ciekaw jestem innego - kto obluguje prawdziwych krezusow - oni maja juz
    swoich finansistow - ciekaw jestem kim sa wlasnie ci ludzie (nie bogacze ;)
    a obslugujacy ich...).
    Bo jednak za lada w banku za duzo nie dadza nikomu...
    W Millenium kierownik i inne wyzsze stanowiska - nie trzeba miec wyzszego
    wyksztalcenia - w innych bankach jest podobnie (nie dziwie sie zreszta
    dlaczego).

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info