  • Data: 2005-07-06 12:39:13
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Nie badz taki hop do przodu. Po prostu ludzie potrzebuja kasy, bo nie
    > maja skad nakrasc, jak nasza wladza kochana...

    No mnie twoja uwaga dosc dziwi - bo dotychczas Multi mial opinie bardzo
    konserwatywnego w udzielaniu kredytow. Nie jestem tez pewien, czy to zle,
    jesli potrafi sobie tak okreslic ryzyko, zeby mu sie oplacalo dac wyzszy
    kredyt. Jedni sa konserwatywni, inni nie. Porownaj GE Money Bank, gdzie 98%
    kredytow hipotecnzych jest w obcych walutach a taki Pekao SA czy ING, gdzie
    sa udzielane kredyty jedynie w PLNach.

    Zadbaj o swoje pieniądze!