  • Data: 2005-07-07 08:18:26
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: Pyciu <p...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-07, Olgierd <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz> wrote:
    > Mogę prosić o rozwinięcie tematu, szczególnie jeśli chodzi o autoryzację
    > umowy pisemnej?

    Autoryzacji ? Hmmm na moje to albo jakis bubel, albo ktos tu bredzi.
    Odreczny podpis (analogowy (-;) jest jedyna akceptowalna forma
    przy zawieraniu umowy o prowadzenie rachunku bankowego.
    No chyba sie nic w tym temacie jeszcze nie zmienilo ...

    pzdr.
    --
    Jarek
    *Jak pchly skacza mysli z czlowieka na czlowieka. Ale nie kazdego gryza.