  • Data: 2005-07-06 13:03:35
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie.dz> szukaj wiadomości tego autora

    "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Teraz na serio. Amra jako ekspert, powiedz nam czy rzeczywiście ważne
    > jest
    > wyrażenie woli, czy musi być podpis pod umową ?!

    Niewywołany wprawdzie do tablicy powiem, że oczywiście musi być umowa na
    piśmie. W odniesieniu do poszczególnych usług żąda tego art. 52 ust. 1
    pr.bankowego i art. 3 ust. 1 ustawy o elektronicznych instrumentach
    płatniczych. Co do warunków przyjęcia, iż czynność dokonana w postaci
    elektronicznej spełnia wymogi pisma odsyłam do art. 78 par. 2 kc.
    IMHO banki korzystają z instytucji warunkowej zgody, stąd ograniczenia w
    funkcjonalności kont przed otrzymaniem podpisanej umowy.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597