  • Data: 2005-07-07 05:56:44
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Jul 2005 07:40:00 +0200,
    osoba podpisana: Krab <_...@k...pl__>
    napisała:
    > lat
    >
    > nikt nie dzwoni ani nie oddzwania
    > a w sprawie watku tytulowego i stanowiska K.K. którego bronicie, uwazam, ze
    > do swiadczenia platnej uslugi, jakim jest konto bankowe, w ramach ktorego
    > mozliwe jest np powstawanie zobowiazan finansowych! (chocby tylko na kilka
    Czyli z np. Allegro też twierdzisz, że trzeba mieć podpisaną umowę?
    Albo o płatne konta pocztowe ?
    Wiem, że w prawie bankowym jest zapis o umowie pisemnej, ale zdaje się
    że nie ma tam rygoru nieważności, i prawdę mówiąc, nie wiem co to
    znaczy. Czy faktycznie nieważność umowy, czy też np. tylko problemy
    dowodowe dla banku czy jeszcze coś innego.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    God is real, unless declared integer.