  • Data: 2005-07-06 12:24:30
    Temat: Re: Multibank - mala opowiastka
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Liczenie dla zabawy nic nie znaczy. Prawdziwa zdolnosc wylicza sie dla
    > konkretnego kredytu po dokladnym przeswietleniu klienta. Kalkulatory na
    > stronach internetowych sa tylko zabawkami majacymi przyciagnac klientow
    > na rozmowe z tzw. 'doradca'.

    Dokladnie!
    Mam pare przykladow ze swojego kregu znajomych, ktorzy w MB jak jeden maz
    dostali o niebo wyzsze kredyty niz u konkurencji.

    MB przypomina mi soltysowska kase zapomogowo-pozyczkowa. Macie cztery
    jalowki i 2 swiniaki, to sie kwalifikujecie na czterdziesci kop jak, ale z
    soltysem zawsze mozna utargowac cus wiecej.