  • Data: 2003-05-17 07:33:54
    Temat: Re: MultiBank w Białymstoku
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl---> napisał w wiadomości
    news:3EC266EB.2060801@space.pl---...
    Będzie się mieścił w "błękitnym wieżowcu", albo "lotniskowcu" czyli
    biurowcu przy ulicy Legionowej w Białymstoku. Tak na moje oko to ruszy
    za około 3 do 4-ech tygodni. Przechodząc widziałem jak panowie robotnicy
    budowlani pracują we wnętrzu i zakładają instalacje. Jest też bankomat i
    terminal. Cieszy mnie to bardzo, bo jako mBankowiec będę miał gdzie
    wypłacić bezprowizyjnie gotówkę w nagłej potrzebie. :)

    Jak to będziesz miał gdzie wpłacić gotówkę?

    Pozdrawiam
    kk