  • Data: 2002-01-21 07:35:48
    Temat: Re: Mozilla
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    news:a2fcu2$5bc$2@news.onet.pl...
    > Poprzez ustanowienie standartu.W ten sposób IE zapisuje hasła na dysku i
    > nie jest to błąd -bo tak ma po prostu być. Tak samo OE automatycznie
    > odpala wirusy - bo to ułatwienie.

    Na szczęście są ludzie, których nie przerasta wizja konfiguracja
    oprogramowania. Dla Ciebie jest to gehenna - to wiemy ;-) Inni sobie ustawią
    parę opcji i po kłopocie. Nie wiem czy widziałeś kiedyś np Linuxa - tam
    naprawdę trzeba dosyć dużo rzeczy ustawić ręcznie ;-)))) Mam teraz wrażenie,
    że OS/2 nie wymaga ani jednej zmiany konfiguracji - to naprawdę wspaniałe.

    NMSP - tak na początek tygodnia ;-)
    K. Kowalski