  • Data: 2002-04-03 11:08:41
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8ekr7$j3f$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Troche sie zagalopowales. Co mnie to obchodzi jakie oplaty wprowadza bank
    > dla innych. Ja wiem ile mam zaplacic za produkt i decyduje sie na jego
    zakup
    > albo nie.

    Moze masz racje...

    > Nie pomyslalles o tym, ze sa takze karty sluzbowe.

    Rzeczywiscie rozwazam raczej konta prywatne.

    > Zalozmy, ze ukradli mi te 3 karty o ktorych wspomialem... Hm... moje
    straty
    > to 50$ + 100 zl.
    > Tym ze prowizje w wyniku tego zdarzenia zostana podniesione chyba nie
    musisz
    > sie martwic, bo mam wrazenie ze bys nie zaplacil za karte 300zl, a raczej
    > wybral darmowa i bez zabezpieczen.

    Taka wybralem. Darmowa, nawet kilka. Sam sie zabezpieczam - po prostu w
    mBanku do jednego konta mam karte, do drugiego nie. Ale OK - ci, ktorych
    stac na drogie karty po prostu je maja i juz. Dla innych to jest
    bezsensowne. Wszystko zalezy od potrzeb. Pewnie, ze chcialbym miec
    kredytowa, gdzie Bank by mi kredytowal do 50 dni zakupy, ale jesli mam za
    nia placic 60zl + ubezpieczenia, a w ogole to posiadac je ze 4 to okaze sie,
    ze to juz nie ma sensu. Byc moze moglyby byc tansze...

    pzdr