  • Data: 2002-04-03 11:48:25
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Apr 03, 2002 at 01:28:01PM +0200, Szymon wrote:

    > To po to Lechu skakal przez plot bys mial wybor, a Ty co? :-)

    He, no z takimi argumentami sie nie dyskutuje ;-))))

    > Tak, powierzysz oszczednosci swojego zycia takiej instytucji?

    Szczerze - ja jestem elektronik z wyksztalcenia. Sadzisz ze banki sa
    tylko dla klientow bankowcow, bo tylko oni znaja sie na haselkach?

    > Nie, ale chodzi o pretekst. Kazdy jest dobry. I tak otrzymam info, ze to w
    > trosce o moje dobro juz nie mam zysku na oszczednosciach, ale teraz bede
    > doplacal do trzymania pieniedzy w banku. Na poczatku XXI wieku w Polsce
    > bedzie sensowniej trzymac oszczednosci w skarpecie niz w banku. Rewelacja.

    Jak pojawila sie karta kredytowa RB to koszty wlasne spadly w citku z
    1kzl do 0.1kzl. Jesli nawet banki wprowadza takowe ubezpieczenia, to
    aby ktos te karty bral beda musieli zjezdzac z cenami. Powaznie.

    > Ja wole nic nie placic. Kazdy moze teraz wybrac cos dla siebie.

    Kazdy by tak wolal. Ale nie przesadzajmy, kazdy przelew kosztuje bank
    (oplaty dla kir) wiec albo sobie wlicza w cene kilka przelewow i wtedy
    miesieczna oplata wyzsza, albo kaze za kazdy placic ekstra i wtedy
    miesiecznie taniej.

    --

    --w