  • Data: 2002-04-03 11:28:01
    Temat: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020403111529.GO30809@diuna.pingwin.waw.pl...
    > Zejdz z tego pekaosa. Tam nikt przy zdrowych zmyslach nie trzyma kasy.

    To byl tylko przyklad.

    > Przeciez majac citka juz place. Za dinersa tez - wiec powiedz mi gdzie
    > jest ta roznica?

    To po to Lechu skakal przez plot bys mial wybor, a Ty co? :-)

    > So what? A jak powiedza ze ondosza sie do poziomu wisly w pcimie to
    > niby cos zmieni?

    Tak, powierzysz oszczednosci swojego zycia takiej instytucji?

    > Czy naprawde myslisz ze banki potrzebuja ubezpieczen na karty aby
    > podnosic oplaty? Czy inteligo wprowadzalo jakies ubezpieczenia
    > produktow kartowych podnoszac oplaty za obsluge rachunku?

    Nie, ale chodzi o pretekst. Kazdy jest dobry. I tak otrzymam info, ze to w
    trosce o moje dobro juz nie mam zysku na oszczednosciach, ale teraz bede
    doplacal do trzymania pieniedzy w banku. Na poczatku XXI wieku w Polsce
    bedzie sensowniej trzymac oszczednosci w skarpecie niz w banku. Rewelacja.

    > Czy podpisales z pekaosa cyrograf na cale swoje i swoich dzieci zycie?

    JESZCZE mam wybor...

    > Ja wole placic 10zl miesiecznie za rachunek (place w rb) i cala reszte
    > obslugi miec za darmo. Dzieki temu nie wiem gdzie jest moj rachunek i
    > moj oddzial ;-)

    Ja wole nic nie placic. Kazdy moze teraz wybrac cos dla siebie.

    pzdr