  • Data: 2002-06-12 08:01:10
    Temat: Re: Minimalna kwota przeprowadzenia autoryzacji
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020612074635.GZ17001@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ale jesli klient nie zaplaci, to nie dostana tej prowizji ;-)

    Dokladnie, ale tak jak bylo u mnie przy platnosci ponzej 50 PLN - nie
    przyjeli i PolCard nic im nie zrobi. Tyle ze inna sprawa jest to ze z sieci
    tych sklepow zrezygnowalem od tego mometu. Choc kiedys wstapilem do jednego
    (ehhh gorace lato ;-)) i zauwazylem ze POSa juz nie bylo - Marcin wykrakal
    ;-(

    > Poza tym mam wrazenie ze w tej sytuacji opierdziel nalezy sie nie
    > konkretnemu sklepowi, ale wlasnie centrali ktora w jego imieniu
    > podpisywala zbiorcza umowe.

    Tak, panienki powiedzialy ze to dyrekcja wydale takie zarzadzenie i one
    musza sie dostosowac. I ze jak chce moge sobie dzwonic do dyrekcji a od nich
    wara ;-) Tyle tylko ze klient miomo wszystko kontakt ma ze sklepem a nie z
    centrala i w momecie "uniesienia" opierdziel zbiera sie
    kasjerka/kierownikowi.

    --
    JaKi