  • Data: 2002-06-12 08:04:20
    Temat: Re: Minimalna kwota przeprowadzenia autoryzacji
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jun 12, 2002 at 10:01:10AM +0200, Jaroslaw Popiel wrote:

    > Dokladnie, ale tak jak bylo u mnie przy platnosci ponzej 50 PLN - nie
    > przyjeli i PolCard nic im nie zrobi. Tyle ze inna sprawa jest to ze z sieci

    No, teraz tego juz nie wiesz ;-(

    > tych sklepow zrezygnowalem od tego mometu. Choc kiedys wstapilem do jednego
    > (ehhh gorace lato ;-)) i zauwazylem ze POSa juz nie bylo - Marcin wykrakal
    > ;-(

    To sie nalezy zapytac czy akceptuje karty, jesli odpowie ze juz nie -
    w tyl zwrot. Robie tak _bardzo_ czesto.

    > Tak, panienki powiedzialy ze to dyrekcja wydale takie zarzadzenie i one
    > musza sie dostosowac. I ze jak chce moge sobie dzwonic do dyrekcji a od nich
    > wara ;-) Tyle tylko ze klient miomo wszystko kontakt ma ze sklepem a nie z
    > centrala i w momecie "uniesienia" opierdziel zbiera sie
    > kasjerka/kierownikowi.

    A kto powiedzial ze nie mozesz do centrali sie skarzyc? Znow
    'wewnetrzne rozporzadzenie'?

    Poza tym juz wielokrotnie spotkalem sie z lokalna (na poziomie sklepu)
    interpretacja polecen dyrekcji, wiec w tej sytuacji bardzo chetnie
    skarze sie do wierchuszki.

    --

    --w