  • Data: 2007-03-08 07:46:50
    Temat: Re: Millennium-konto
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 20:38, g...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > Mam zamiar otworzyć konto osobiste w Millennium. Proszę o opinie na temat tego

    Ja w odróżnieniu od licznych głosów krytyki nie narzekam. Rachunek
    prowadzony za darmo, przelewy za darmo, system transakcyjny bardzo
    funkcjonalny aczkolwiek słabo /źle zabezpieczony. Karta VE ma
    odblokowane płatności zdalne co przy nie najgorszych przelicznikach
    walutowych dodatkowo podnosi funkcjonalność konta.
    Co innego obsługa w wielu oddziałach, można mieć wiele zastrzeżeń ale
    przynajmniej w wiekszych miastach oddziałów jest wiele i póko co
    porażony jestem w znacznie większym stopniu z jednej strony
    archaicznym BZWBK a z drugiej koszmarem "niby"nowoczesnego multibanku.

    darek