  • Data: 2007-09-19 20:01:27
    Temat: Re: Millenium - zmiana rodzaju karty
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > PS czy była opcja doręczenia nowej karty pocztą (tak jak nową)? Czy
    > tylko oddział?

    Byla. Ale po co ? Odebralem po prostu zaadresowana do mnie koperte w
    oddziale. Szybciej, wygodniej. Poza tym z tego co widze to Millenium ma
    chyba najwiecej oddzialow ze wszystkich bankow i to w kluczowych
    miejscach (Warszawa).

    Szkoda, ze teraz mam dwie karty w systemie online i ogolnie nic sie tam
    nie zgadza (kwoty itp.). W dodatku w systemie mam wpisana karte jedynie
    ze swoim imieniem :) Nazwisko wcielo (na karcie mam to i to, jedno pod
    drugim). Mam nadzieje, ze mi sie to uda wszystko wyprostowac.

    Niby pierdoly ale mnie wlasnie takie cos denerwuje.

    --
    Mithos