  • Data: 2012-06-07 17:07:07
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@W...gazeta.pl> jqn3t3$f51$...@i...gazeta.pl

    > Zbynek, moze przed wykonaniem takiego telefonu nastepny raz sie chwile
    > zastanowisz... Usiadziesz sobie cichutkow kaciku i pomyslisz, dopsze?

    Gdy banki kosiły szmal za karty i konta a sklepy doliczały prowizje
    w wypadku przyjmowania szmalu kartami itp. -- nie pytaliście się
    o powód i cel, q jakiemu zmierzają Wasze pieniążki. Teraz zaś
    widzicie jakieś luki i dziwne zjawiska?...

    IMO (wbrew być może pozorom) stan rzeczy zwany keszbekiem każdemu opłaca
    się. Banki mają klientów, sklepy pozbywają się makulatury i mają klientów
    a my mamy więcej szmalu na zakupy, który lokujemy na lokatach bankowych,
    nierzadko w tych bankach, które dają nam orzechy czy wiśnie.

    Gdy banki płaciły za reklamy telewizyjne, uważaliście, że jest OK,
    choć reklamy doprowadzały wielu z was do szaleństwa? Jaką korzyść
    z reklamy mam bank, jeśli klient nie przybędzie w wyniku emisji
    tejże reklamy? -- żadną a może nawet mieć ,,korzyść ujemną''.

    -=-

    IMO nie można zakładać nieświadomości pracowników i szefów banków.
    Wiedzą, co robią, mają świadomość tego, co my robimy, zabezpieczają
    się przed nadużyciami (choćby granicą 50 orzechów miesięcznie) i na
    pewno mają z nas dobry zysk.

    Na pierwszy rzut oka wysuwa się zwiększona tolerancja na błędy banku.
    Klient przymyka oczy na błędy, gdy ma zysk. Jeśli bank postara się,
    błędy usunie i klienta nie straci. Wcześniej czy później przecież
    recesje się skończą i klienci zaczną brać kredyty... I wówczas pójdą
    do jakich banków? Do tych, które gotowe są wydrzeć szmal z klienta
    choćby żywcem wyrywając ów szmal z gardła klienta czy może jednak do
    tych, z którymi współpraca ułożyła się harmonijnie i bezproblemowo?
    Dziś banki mają dodatkowych klientów testujących systemy bankowe
    w sposób dla banków bezbolesny. Jutro wytestowane i sprawne do
    przesady systemy zdadzą egzamin przy ,,kreacji'' pieniądza...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'