  • Data: 2012-06-08 22:56:00
    Temat: Re: Millenium Dobre Konto - jak mnie wykiwali
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje> szukaj wiadomości tego autora

    In article <m...@i...localdomain>
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Tak w ogóle, to nie mam nic przeciwko późnym rozliczeniom. Co tam 3 dni
    > ("4" dni), chętnie widziałbym tu np. rok albo 5 lat. Zwłaszcza większe
    > zakupy.

    Przykładowo, w przypadku debetówki ehmmBanku późne rozliczenie, jak
    pamiętam, wiele nie daje - np. do kredytu odnawialnego liczy się data
    transakcji, a nie jej rozliczenia.

    (jeśli dobrze pamiętam miałem raz taką sytuację, że - powiedzmy - w
    poniedziałek wypłacałem w bankomacie, we wtorek zasiliłem konto, w
    środę przyszło rozliczenie transakcji - odsetki oczywiście zostały za
    jeden dzień naliczone)

    Żeby to rozsądnie działało "opóźnienie" musiałoby być przewidywalne
    (żeby nie wejść np. w niedozwolony debet) i oczywiście dłuższe od
    blokady (żeby pieniądze zdążyły "wrócić" na konto do ponownego
    wykorzystania).

    --
    Jacek Politowski