  • Data: 2003-03-20 15:29:26
    Temat: Re: Millenet i KK
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi"
    > Czy posiadacze KK tez maja cos takiego:
    >
    > np
    >
    > limit karty: x xxx
    > przyznany limit gotowkowy y yyy
    > dzienni limit wyplat z bankomatu x xxx
    >
    > :) czyli mam wiekszy limit wyplat z bankomatu niz wynika to z posiadanego
    > limitu wyplat ;)

    w ktorym punkcie menu widzisz te dane - nie mam KK tak jak ty ale takiego
    czegos nie widze.

    Przy okazji w Profilu ustawilem sobie 0 jako limit przelewow na haslo 1
    natomiast limit glowny deklarowany w oddziale mam na razie 1000
    Pytalem czy moge w oddziale przerobic Limit Glowny na ZERO zeby miec
    bezpieczny rachunek tylko na podglad - podobno da sie zrobic LG= 1 zl, zera
    nie ;-)
    *** blad ***