  • Data: 2007-01-23 19:23:42
    Temat: Re: LukasBank - dla idiotów?
    Od: "Marcin " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj wypłaciłem z bankomatu 230 i 30 złotych. Pieniądze zostały z konta
    ściągniete i są w historii rachunku i mam mniej o 260zł na koncie.

    Ale jakie było moje zdziwnienie, że na te transakcje została założona blokada
    na te 260zł.

    I mam mniej o 520!! w środkach dostępnych.

    I jeszcze pisze ze data wygasniecia blokady 28-01-07.

    Kiedy ta blokada zniknie? czy dopiero 28go?

    Czemu bank pozbawia mnie na tydzien moich pieniedzy?

    Juz noramlnie słów nie mam.