  • Data: 2007-01-25 09:02:13
    Temat: Re: LukasBank - dla idiotów?
    Od: "Marcin heh" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > No z tego co napisałeś to wypłacałeś 2 razy o ile pamiętam 230 a
    potem 30
    > .

    Tak wypłacałem najpierw 230 i za minute 30.

    Operacje te zostały zaksięgowane na koncie i są w historii rachunku.
    Bankomat z BZWBK wiec od razu pieniądze zeszły.

    Ale ponadto została założona blokada na 230 i 30. Suma blokad 260.

    Czyli wynika z tego ze musiałbym wypłacać 2X230 i 2X30 zł.

    A przecież Lukas wydaje karty z centrum kart BZWBK i ich bankomaty działają
    jak ich własne. Mam konto w BZWBK i jak wypłacałem z ich bankomatu pieniądze
    od razu schodziły z konta a jak z obcego była blokada, która schodziła po 2-3
    dniach.