    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lukas - doladowanie POP'a
    Date: Thu, 07 Aug 2003 12:32:08 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@adek.88net.trzepak.pl

    Dnia Thu, 7 Aug 2003 10:06:54 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    napisał(a):

    >Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [...]

    >A, zgoda. Ale istnieją dziesiątki innych serwisów tego typu.

    Tu jeszcze wiesz, co oznacza slowo 'internet'...

    >A to co za pierdoły ????

    Bankomaty Euronetu w Katowicach, sprzed ok. 10 dni. Po wybraniu sieci
    Idea - czarny ekran, pozniej ozywienie wraz z pytaniem bankomatu, czy
    ma mi dac jeszcze czas na transakcje. Dla sprawdzenia, czy to moze
    wina bankomatu, czy moze karty, sprawdzalem na dwie pozostale sieci.
    Wszystko OK. Zatem zablokowana mozliwosc oplaty programowo a nie wina
    sprzetu.

    >Facet. Przyśniło Ci się coś?

    Salon Idei w Katowicach przy ul. Granicznej. Idz, sprawdz, a potem
    pisz te glupstwa, ktore Ci mamusia co dzien mowi. Nie powtarzaj glosno
    rozmowek mamusinych.

    >Ech...

    >Jaki kanał internwetowy? Jak nieczynny?

    Tu juz nie wiesz, niestety...

    W pierwszym wierszu wiedziales, co to znaczy "poprzez internet".
    W ostatnim juz i sie skonczylo rozumienie wlasnego rozumienia.
    I jak z takim kims prowadzic dyskusje???

    PS
    W tej chwili pozownie sprawdzilem, okazuje sie, ze Panowie zupelnie
    nie wiedza o czym pisza... Prosze zatem sprawdzic samemu.

    http://www.idea.pl/portal/map/map/pop_pay?id=15909
    I kliknac na link "Doładuj konto POP przez internet. "

    --
    Adek