  • 1. Data: 2010-02-08 20:56:45
    Temat: Gdzie wlozyc >80k PLN?
    Od: "Faster Than X" <f...@o...pl>

    Witam.

    Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?

  • 2. Data: 2010-02-08 21:03:25
    Temat: Re: Gdzie wlozyc >80k PLN?
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Faster Than X" <f...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:095f.0000002d.4b707a8d@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?
    >
    > Pozdrawiam

    Ja bym to podzieliła na lokaty optymalne bezbelkowe w Open Finance. 5,65%

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 3. Data: 2010-02-09 05:51:24
    Od: "lokatybezbelki" <e...@p...onet.pl>

    Witam,
    produkty bez "Belkowe" są najwyżej oprocentowane, ponieważ nie są opodatkowane.
    Open Financi i Meritum Bank (lokaty), Polbank i Eurobank (konta oszczędnościowe).

    Pozdrawiam.
    -----------------------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 4. Data: 2010-02-09 23:39:11
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 08 Feb 2010 21:56:45 +0100, "Faster Than X"
    <f...@o...pl> wrote:

    >Witam.
    >
    >Gdzie wlozyc ok. 85 tys zl na okres 3-12 miesiecy?

    Jeśli to cała Twoja kasa, to na pewno nie w jedno miejsce.

    Przemyśl to sobie i odpowiedz na pytanie "dlaczego".

    --
    z/svc

  • 5. Data: 2010-02-10 08:14:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "z/svc" news:ifs3n5dlu3pdo9gblbm230260vjfnt5jkf@4ax.com

    > Jeśli to cała Twoja kasa, to na pewno nie w jedno miejsce.
    > Przemyśl to sobie i odpowiedz na pytanie "dlaczego".

    No właśnie... dlaczego? O ile kwota przekraczała by 200K to rozumiem twoje
    podejście. 80K to kwota którą spokojnie można wpakować w jedno miejsce.

  • 6. Data: 2010-02-10 21:32:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-10 09:14, Valdi wrote:
    > "z/svc" news:ifs3n5dlu3pdo9gblbm230260vjfnt5jkf@4ax.com

    > No właśnie... dlaczego? O ile kwota przekraczała by 200K to rozumiem twoje
    > podejście. 80K to kwota którą spokojnie można wpakować w jedno miejsce.

    Valdi, a jakie przepisy regulują prędkość wypłacania odszkodowań z
    BFG gdy bank upadnie? I ile wnosi gwarantowany okres wypłaty ?
    tydzień, 10 dni ? ;-)

    witrak()

  • 7. Data: 2010-02-11 09:28:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hkv8qd$dl7$2@atlantis.news.neostrada.pl

    > Valdi, a jakie przepisy regulują prędkość wypłacania odszkodowań z
    > BFG gdy bank upadnie? I ile wnosi gwarantowany okres wypłaty ?
    > tydzień, 10 dni ? ;-)

    OK. Ale czy my nie przesadzamy z tą psychozą upadania banków?
    Nie raz i nie dwa mądrzy ludzie (i aby była jasność nie mam na myśli siebie
    he he he) nie tylko na tej grupie pisali, że ryzyko upadku jakiegoś banku w
    Polsce jest bliskie 0. Prędzej dojdzie do jego przejęcia przez inny podmiot
    bądź w wariancie mniej prawdopodobnym nacjonalizacji.
    Gdy bym miał się tak wszystkim przejmować to:
    1. nie płacił bym kartą bo mogą mnie okraść
    2. nie wyciągał bym pieniędzy z bankomatu bo mogą mnie okraść
    3. nie będę chodził na spacery bo może mnie auto puknąć na pasach
    4. nie wsiądę za kółko bo mogę mieć śmiertelny wypadek
    5. itp.

    Do OF wpakowałem ponad limit BFG i jakoś żyję - nie budzę się zalany potem
    każdego dnia w obawie o moje oszczędności, nie sprawdzam dzień w dzień czy
    jeszcze moje pieniądze są widoczne w podglądzie lokat itp. Ogólnie daję radę
    i jest mi z tym dobrze :)

  • 8. Data: 2010-02-11 10:20:22
    Od: luc <b...@g...net>

    On 11 Lut, 10:28, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

> [...]
    > jeszcze moje pieniądze są widoczne w podglądzie lokat itp. Ogólnie daję radę

    To teraz już wiem, kto zapchał open ponad 350cioma zoptymalizowanymi
    lokatami optymalnymi ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 9. Data: 2010-02-11 10:59:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "luc" news:8f45b6f2-0da2-4034-8d00-2ff563838eed@3g2000yqn.
    googlegroups.com

    > To teraz już wiem, kto zapchał open ponad 350cioma zoptymalizowanymi
    > lokatami optymalnymi ;-)

    Skąd Ci się ta liczba wzięła?
    Nie jestem tym typem człowieka, który zakłada kilkaset lokat po 500 PLN aby
    zyskać kilka grosików, a jak zapewne wiesz takich przypadków jest sporo -
    nawet dzisiaj jakiś wątek na forum mBanku się pojawił w tej sprawie. W OF
    mam kilkanaście lokat, najczęściej zakładanych na maksymalne, możliwe kwoty.

  • 10. Data: 2010-02-11 12:05:34
    Od: luc <b...@g...net>

    On 11 Lut, 11:59, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "luc"news:8f45b6f2-0da2-4034-8d00-2ff563838eed@3g200
    0yqn.googlegroups.com

    > Sk d Ci si ta liczba wzi a?
    > Nie jestem tym typem cz owieka, kt ry zak ada kilkaset lokat po 500 PLN aby
    > zyska kilka grosik w, a jak zapewne wiesz takich przypadk w jest sporo -
    > nawet dzisiaj jaki w tek na forum mBanku si pojawi w tej sprawie. W OF
    > mam kilkana cie lokat, najcz ciej zak adanych na maksymalne, mo liwe kwoty.

    200 000 pln / 549 to okolo 364 lokat - stąd się wzięła. W końcu
    napisałeś, że zapakowałeś do OF ponad limit BFG, czyż nie?
    Za całą moją poprzednią wypowiedzią jest emotikon, więc nie traktuj
    tego jako oskarżenia Cię o próbę zapychania systemu OF, no offence :-)

    p.s. Co dziś wszyscy tacy drażliwi?