    From: "mPa(n)K" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Logowanie do mBanku - juz dziala !!
    Date: Tue, 29 Apr 2003 14:29:19 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@p7213.bu.uni.wroc.pl

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > A ja dzisiaj dwukrotnie próbowałem się zalogować i dwukrotnie dostałem
    > komunikat, że jest błędne hasło! Drugie hasło wklepywałem z najwyższą
    > ostrożnością, więc na pewno było dobre!
    > Prawdę mówiąc, jestem trochę wystraszony. Jak mi trzeci raz wyrzuci
    > błąd, to na pewnie kilki dni jestem pozbawiony dostępu do konta :(

    Coś im w tej kwestii wysiada. Ostatnio w ten sposób zablokowałem sobie
    dostęp prze net, a jestem (prawie) pewien, że wpisywałem dobrze
    (szczególnie ten trzeci raz to się tak starałem patrzeć co robię, że aż
    mi oczy na wierch wychodziły ;)
    Ale to nie koniec świata. Zadzwoniłem do mLinki i odblokowałem sobie
    dostęp. Napyskowałem też, że mi zablokowało nie z mojej winy - choć bez
    przekonania, bo sądziłem, że człowiek (czyli w tym momencie) bywa jednak
    bardziej zawodny, niż maszyna. Jak jednak widzę może być tez tak, że to
    jednak maszyna tym razem zawala sprawę.

    pzdrw