    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lenistwo umysłowe
    Date: Mon, 13 Jul 2020 16:22:41 +0200

    dyskusyjnych:a1592d66-6030-4304-bd7e-b951c7763d63o@g
    ooglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 15:13:55 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Kiedyś było dobrze, potem zaczął chcieć sms przy każdym logowaniu (na
    >komputerze) ode mnie, po jakimś czasie też od żony.
    >Teraz zaczęło się psuć na tablecie - dziś już chce ode mnie też SMSa
    >przy każdym logowaniu, od żony jeszcze nie.
    >Jest to niezależne od tego, czy jest to okno "zwykłe" czy "prywatne".
    >Komputer i tablet - firefoxy.

    >Możliwe, że u mnie się pogorszyło, bo mogło mnie na czarną listę
    >wpisać - jak testowałem "odzyskiwanie hasła"

    Nie zastanawiaj sie - dzwon albo pisz e-maila, niech oni sie
    zastanawiaja :-)

    Moze po prostu przekroczyles liste "zaufanych komputerow" - bodajze
    mbank po kazdej aktualizacji FF traci kontakt.

    Dobrze ze dodali samodzielne kasowanie, ale czemu nie ma chocby daty
    dodania ...

    J.