  • Data: 2020-07-13 22:14:28
    Temat: Re: Lenistwo umysłowe
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Jul 2020 20:56:23 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ja mam 8 znakow. Moze po prostu wystarczy zmienic.

    Ja miałam swoje od 2007. Fakt, zmieniłam chyba po raz pierwszy, ale TZ
    też ma swoje dziewięć znaków od początku.
    No, nie nadążam za tymi bankami i już.
    Zresztą najważniejsze, że przy logowaniu do Citi już nie czepiają się o
    SMS-a :)

    Jakby jeszcze ktoś podrzucił sposób na pozbycie się SMS-ów z mBanku w
    sytuacji zamiatania cookies za każdym razem... ;)

    --
    Imka