  • Data: 2020-07-13 15:45:34
    Temat: Re: Lenistwo umysłowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 15:13:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > ogladasz w oknie prywatnym ? U mnie dziala (firefox)

    Kiedyś było dobrze, potem zaczął chcieć sms przy każdym logowaniu (na komputerze) ode
    mnie, po jakimś czasie też od żony.
    Teraz zaczęło się psuć na tablecie - dziś już chce ode mnie też SMSa przy każdym
    logowaniu, od żony jeszcze nie.
    Jest to niezależne od tego, czy jest to okno "zwykłe" czy "prywatne".
    Komputer i tablet - firefoxy.

    Możliwe, że u mnie się pogorszyło, bo mogło mnie na czarną listę wpisać - jak
    testowałem "odzyskiwanie hasła" (mamie się zablokowało, bo durny citek zmienia sobie
    datę ważności karty nie w momencie aktywacji odnowionej, ale tylko jak wyśle tą nową)
    to potem nie mogłem sobie zmienić na to, które miałem poprzednio - wypisują "już
    używałeś tego hasła" - i ostatnio często zdarzyło mi się pomylić.

    Po wakacjach przetestuję "kasowanie konta" - w ten sposób udało się odzyskać dostęp u
    mamy bez czekania 24h na możliwość "odzyskania hasła" z użyciem danych nowej karty
    (tyle się czeka na automatyczne odblokowanie i umożliwienie kolejnej próby) - póki co
    wolę jednak poczekać, bo jak mi się dostęp pochrzani podczas wypowiadania umowy konta
    to jeszcze będę na tym stratny (choć na koniec i tak załapałem się jeszcze na 4k
    punktów w priceless specials, warte jakieś 50zł).