    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Lenistwo umysłowe
    Date: Mon, 13 Jul 2020 15:13:52 +0200

    dyskusyjnych:dff8c3bc-35b0-492b-b934-a67d18ecd66co@g
    ooglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 13:55:40 UTC+2 użytkownik witrak()
    napisał:
    > [...]
    > Czy oni zakładają, że klient jest tak samo tępy jak oni?

    >Hmm, a nie daje się zamknąć tego okienka z autoryzacją i dostaje się
    >dostęp do innych funkcji dostępnych po "wejściu" w kartę - a tylko
    >nie widać historii?
    >Sprawdziłem, że da się zamknąć, jak to okienko pojawi się przy próbie
    >przechodzenia do transakcji późniejszych niż 3 miesiące - wtedy
    >kolejny "podekran" (czyli np. kolejne 10 transakcji) >wyświetla się
    >puste, ale reszta panelu działa.

    Mozna tez zamknac na poczatku.

    >Do tego ST citka się w takiej sytuacji śmiesznie "obraża" i nie
    >pozwala na kolejną próbę obejrzenia tych starszych transakcji ;>

    Mozna, tylko trzeba wybrac inna opcje, strone glowna, i znow dojsc do
    historii :-)

    >Oczywiście to pytanie jest wkurzające i wynika z durnego pomysłu w ST
    >citka, żeby od razu wyświetlać historię transakcji - ale nie jest to
    >"fatalne".

    albo z tego, ze nie ma na poczatku ograniczenia " tylko z ostatnich
    3m".

    >Dla mnie kretyńskie w citku jest też to, że chociaż przy każdym
    >logowaniu w przeglądarce na kompie muszę podać SMS (a jak się loguję
    >na tablecie to nigdy nie muszę),

    ogladasz w oknie prywatnym ? U mnie dziala (firefox)

    >to i tak po przejściu do historii starszej niż 3 miesiące lub próbie
    >ściągnięcia wyciągu starszego niż 3 miesiące muszę podać kolejne
    >hasło SMS.

    Podziekuj Unii :-)

    >Ale na szczęście potrzebuję ST citka tylko raz w miesiącu do wyciągu
    >z KK

    Pryzychodzi sms

    > - no i może drugi raz, żeby sprawdzić, czy spłata doszła.

    a o tym to juz sms nie przysylaja :-)

    >A swoją drogą - skoro nie płacisz kartą citka to po co chcesz ją
    >nagle oglądać? ;)

    Zeby sie upewnic, ze nie placil ? :-)

    J.