  • Data: 2003-12-10 16:07:34
    Temat: Re: Łaskawy MultiBank
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl,
    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> typed:

    > A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.

    Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    banku pretensje zamiast do siebie.

    > A ja bym się cieszył, gdyby Multibank umiał zamknąć moje konto
    > zgodnie z dyspozycją.
    > Będę musiał znowu do nich iść, a wcale mi się to nie uśmiecha.

    Widzisz, problem w tym ze 100% moich kontaktow z MultiBankiem
    skonczylo sie jak na razie sukcesem, zaczynajac od przeniesienia
    linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)
    skonczywszy.

    I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia

    > Większego bałaganu i olewactwa nie widziałem jeszcze nigdzie,
    > nawet w Pekao.

    Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    i postepuje zgodnie z procedurami.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.