  • Data: 2003-01-19 17:42:30
    Temat: Re: LINK4 tansze ubezpiecz. AC,OC,NW ?
    Od: "Rider" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wyrazam tylko swoja opinie, nie mam zammiaru nikogo urazic... Dla mnie to
    lipa ten LINK4. Prosta sprawa...Zastanowcie sie jak dzis mozna wejsc na
    rynek...?
    Tylko atrakcyjne warunki, prawda...? Widzialem w tamtym tygodniu ich reklame
    ze niby taniej bo nie placisz agentowi...Ciekawe kto placi za te reklame i
    za tych ludzi, ktorzy pracuja w tle reklamy...
    :)
    Dwa dni pozniej zobaczylem na grupie alt.pl.biznes.ubezpieczenia wiadomosc
    od czlowieka, ktory mowi ze link4 wycenil mu tak samochod ze wyszla
    kosmiczna skladka...
    Krotko mowiac reklama swoje a rzeczywistosc w inna strone. Ja juz do tej
    firmy nie mam zaufania...!!!

    pozdrawiam,

    Rafal

    Użytkownik apjn <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych