eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLGPetro - oszczednosci › Re: LGPetro - oszczednosci
  • Data: 2003-06-22 14:19:24
    Temat: Re: LGPetro - oszczednosci
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak"
    > > To skutki łączenia z Nordeą. U nich też nie ma całodobowego callcentre.
    >
    > Mam nadzieje, ze LGnet nie beda rownac w dol tak jak w tym przypadku.

    IMHO będą równać w dół. Z wyjątkiem prowizji - bo te równają w górę.
    Zawsze jest tak, że bank przejmowany jest "krojony" na miarę przejmującego.
    Byłem klientem Handlobanku przy fuzji z Citibankiem. Oprocentowanie
    depozytów spadło do poziomu Citi, wprowadzono różne dziwne obyczaje rodem z
    Citi.
    Byłem też klientem PBK przy przejęciu przez BPH. Nie powiem żeby PBK był
    cudem natury, ale był tani. Po fuzji miał jedne z najdroższych usług dla
    klientów detalicznych.

    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1