  • Data: 2022-09-06 08:38:49
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Robert_DF <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wymieniałem, ale mogę sobie ustawić podgląd kursu pary EUR/USD, a jak kliknę
    "kup EUR"
    > lub "sprzedaj EUR" to mam w konto źródłowe i docelowe rachunki w EUR oraz w USD i
    podany kurs pary EUR/USD.

    muszę przetestować czy lepiej wypadną niż np. cinkciarz, który jest dla
    mnie bardzo wygodny, bo mogę robić przelewy wewn. w walucie (bez
    kosztów), Citi niestety nie obsługują

    > Fajne, oczywiście jak ktoś ma w miarę blisko ich bankomat.
    > Fajne jest też te, że waluta wpłacona jest na koncie natychmiast i zaraz można
    sobie wypłacić - przydało się
    > jak się okazało, że wypłacił mi dolary z 1990 ;)
    > Ciekawe, czy wypłacają też CHF i GBP - póki co testowałem tylko EUR i USD.
    > I jakie nominały - USD wypłaca setkami, euro po 50.
    > A po funty żona ostatnio musiała iść dwa razy do aliora, takie tam braki kadrowe,
    że możesz sobie czekać w kolejce np. godzinę, a potem dopiero - a nie od razu -
    przyjdzie ktoś i powiadomi, że już więcej osób kasa dziś nie obsłuży, bo jest 15:30 i
    kasa się zamyka (choć na stronie napisane, że czynna do 16:30).

    tak, USD tylko setki, raz dostałem starszy banknot a ostatnio nowiutkie
    z najnowszej serii

    co prawda wszystkie są tak samo ważne, ale ostatnio za granicą chcieli
    tylko te nowe

    --
    pozdrawiam
    Roberts