  • Data: 2007-10-26 21:25:19
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Zajrzyj do słownika języka poskiego, co oznacza "powinna"

    Czy jeśli zakupię paliwo do kanistra, sprzedawca odmówi mi wystawienia
    f-ry VAT?

    > No widzisz. Jest potwierdzenie, tego co pisałem.
    > Przepis swoje, ale powstaje wątpliwość.

    Rozumiesz co czytasz?
    Masz wprost opisany przykład f-ry bez nru rej i mimo wszystko możliwość
    odliczenia VAT-u

    > Widzę pięć postów Samotnika w tym wątku
    > (może nie widzę wszystkich). W żadnym nie ma nawet słowa KUP
    moja wypowiedź:
    ==odtąd==
    To chyba zależy, co chcesz z tą fakturą zrobić - dla odliczenia VAT-u -
    musi być. Dla kosztów (bez odliczenia VAT) - musi być do rozliczeń tzw.
    "kilometrówką". Dla samochodów będących majątkiem firmy - nie jest potrzebny
    ==dotąd==

    i odpowiedż Samotnika:
    ==odtąd==
    Przerażające jest to, co tu wypisujecie. Jeśli o czymś nie macie pojęcia,
    to ugryźcie się w palec i nie klepcie bzdur. Proponuję koledze, który
    rozpoczął
    wątek, przeniesienie się na pl.soc.prawo.podatki, bo słuchając tych rad
    tutaj, to dorobi się co najwyżej długu w urzędzie skarbowym.

    Na fakturze dokumentującej zakup paliwa zawsze musi być numer
    rejestracyjny. W przypadku prowadzenia kilometrówki, numer musi być również
    na każdej innej fakturze dotyczącej rozliczanego w ten sposób samochodu.
    I nie
    ma to nic wspólnego z VATem, mówi o tym rozporządzenie w sprawie prowadzenia
    KPiR.
    ==dotąd==

    Ergo Samotnik w odpowiedzi na mój post twierdzi, że każda f-ra musi mieć
    nr rej.

    -VAT-za-paliwo,1,65,1.html

    > A to już nie wiem na potwierdzenie czego wklejasz?

    Potwierdzenie tego, że nru rejestracyjnego nie ma obowiązku (w
    niektórych przypadkach) umieszczania ani na f-rze ani w KPiR.

    > No to czekaj :-)

    No to czekam.

    --
    Pete