  • Data: 2007-10-27 10:50:46
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie. Nie odmówi. Nie wiem na jakiej podstawie wyciągasz taki wniosek.

    Samotnik twierdzi (a ty, poniżej, to potwierdzasz), że _każda_ faktura
    na paliwo musi mieć nr rej. więc sprzedawca, aby nie narazić się na ew.
    sankcje, nie mógłby wystawić jej bez tegoż numeru. Rower takowego nie
    posiada.

    > Oczywiście. I wzmianka o możliwych problemach.

    > I to jest prawda. I dotyczy to paliwa zatankowanego do baku samochodu.
    > Bo butelki czy kanistra nie musisz mieć nr rej na fakturze.
    > Możesz mieć tylko problem przy rozliczeniu

    zobacz w słowniku, co znaczy "każda". Potem przeczytaj jeszcze raz, to
    co napisałeś powyżej.

> [...]
    > na w miarę poważnym serwisie, to to musi być OK.
    > Otóż oświadczam Ci, że sporo gniotów prawnych zamieszczają
    > na swoich stronach poważne gazety, w tym specjalizujące się w tematyce
    > podatkowej czy prawnej (GP czy Dobra Firma). Więc lepiej zaufaj temu,
    > co jest w rozporządzeniu, a nie opinii jakiegoś eksperta-
    > zwłaszcza, że chodzi o dość prosty w interpretacji zapis.
    > Wg mnie wpisanie nr rej nie jest błędem
    > dużej wagi, który dyskwalifikowałby fakturę całkiem,
    > ale jak trafisz na formalistę ze strony urzędu,
    > to będziesz musiał się sporo napracować, żeby

    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=159575&i_smpp_s_strona=1

    > Niedoczekanie.
    > Nr rejestracyjny na fakturach za paliwo wlewane do baku ma być.

    Jak wyżej.

    > Natomiast jakie konsekwencje może wywołać brak tego numeru,
    > i w rozliczeniu jakiego podatku, i jakiego pojazdu,
    > to już sobie darujmy.

    Jak widać na załączonym linku - żadne.

    --
    Pete