  • Data: 2007-10-27 17:03:44
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie usiłuj już odwracać kota ogonem.
    > W rozporządzeniu tekst jest jasny:
    >
    > " Faktury dokumentujące sprzedaż paliw silnikowych benzynowych,
    > oleju napędowego oraz gazu, wlewanych do baku samochodu
    > i innych pojazdów samochodowych, powinny zawierać numer
    > rejestracyjny tego samochodu."

    No i?
    Powiedz jasno czy każda faktura na paliwo musi mieć wpisany nr. rej?
    Tak czy nie?
    Dla ułatwienia, znalazłem coś takiego: sygnatura PP/443-27/06 w znanym
    nam serwisie.

    nr_sek=159575&i_smpp_s_strona=1

    > Gdybyś częściej cytował z tej strony wiedziałbyś,
    > że taki link jest nieużyteczny i trzeba podać
    > sygnaturę :-) Mógłym to pewnie odszukać,
    > ale nie sądzę, żeby tam było coś sprzecznego
    > z przepisem, który podałem.

    sygnatura: 1419/UPP-443-51/07/BS

    > Nie wiem co w linku, ale ja nic nie pisałem o konsekwencjach.
    > ja pisałem, że numer rejestarcyjny ma być na KAŻDEJ fakturze
    > za paliwo wlewane do baku.
    > Wiesz kiedyś w początkach VATu w Polsce,
    > to błąd ortograficzny w adresie podatnika dyskwalifikował fakturę
    > do wszelkich celów (VAT,PIT), więc MF się ulitował i swoim ukazem
    > zliberalizował praktyki urzędów, ale to nie znaczy, że ktoś zmienił prawo.

    Wymóg umieszczania numeru rej. na fakturze też uważam za zupełnie
    bezsensowny, zupełnie nie wiem, co ustawodawca chciał przez to osiągnąć.
    Jeszcze ani razu nie spotkałem się na stacjach paliw chociażby z próbą
    weryfikacji z rzeczywistością podawanego numeru rej.

    --
    Pete