  • Data: 2007-10-27 15:11:56
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pete wrote:

    > Samotnik twierdzi (a ty, poniżej, to potwierdzasz), że _każda_ faktura
    > na paliwo musi mieć nr rej. więc sprzedawca, aby nie narazić się na
    > ew. sankcje, nie mógłby wystawić jej bez tegoż numeru. Rower takowego
    > nie posiada.

    Nie usiłuj już odwracać kota ogonem.
    W rozporządzeniu tekst jest jasny:

    " Faktury dokumentujące sprzedaż paliw silnikowych benzynowych,
    oleju napędowego oraz gazu, wlewanych do baku samochodu
    i innych pojazdów samochodowych, powinny zawierać numer
    rejestracyjny tego samochodu."

    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=159575&i_smpp_s_strona=1

    Gdybyś częściej cytował z tej strony wiedziałbyś,
    że taki link jest nieużyteczny i trzeba podać
    sygnaturę :-) Mógłym to pewnie odszukać,
    ale nie sądzę, żeby tam było coś sprzecznego
    z przepisem, który podałem.

    > Jak widać na załączonym linku - żadne.

    Nie wiem co w linku, ale ja nic nie pisałem o konsekwencjach.
    ja pisałem, że numer rejestarcyjny ma być na KAŻDEJ fakturze
    za paliwo wlewane do baku.
    Wiesz kiedyś w początkach VATu w Polsce,
    to błąd ortograficzny w adresie podatnika dyskwalifikował fakturę
    do wszelkich celów (VAT,PIT), więc MF się ulitował i swoim ukazem
    zliberalizował praktyki urzędów, ale to nie znaczy, że ktoś zmienił prawo.