  • Data: 2007-10-25 12:47:51
    Temat: Re: Kupno towarow a konto firmowe...
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Slavekk dziki za odpowiedz - no to musi czy nie musi isc z konta firmowego?
    > Powyzej kilka osob sugerowlo ze nie trzeba sie przejmowac tematem?
    > Oczywiscie sprzet i materialy beda musialy byc zaliczone w koszty ale jak
    > mam zaplacic z konta na ktorym nie mam pieniedzy (oczywiscie moge sam sobie
    > przelac, ale mi chodzi o zasade)?
    >
    > Wiem ze niby sprawa jest jasna ale mimo wszystko draze temat, za co
    > wszystkich juz znudzonych przepraszam ;-)

    Prowadziłem działalność gospodarczą przez kilka lat i z konta płaciłem
    tylko ZUS, US, komórę i prąd. Cała reszta szła gotówką. Głównie były to
    zakupy w hurtowniach. Faktury były opatrzone zapisem "opłacono gotówką"
    i tyle. Nikt się nigdy nie przyczepił. Z resztą - kiedyś zapomniałem
    zapłacić jakichś 19 PLN podatku i się przyczepili, czyli wezwali.
    Kobieta w US stwierdziła, że nie ma co robić przelewu tylko da mi
    blankiet wypełniony do opłacenia w banku na dole i żebym od razu wrócił
    z potwierdzeniem, to odfajkuje, że opłacone i "nie będzie się za
    przelewem ganiać". Generalnie - nie ważne jak płacisz, byle forsa była...

    W koszty wliczysz każdą fakturę, byle miała cechy faktury (miesiąc
    sprzedaży, nazwę, nip i coś tam jeszcze) i nie była za bardzo bez sensu.

    Grzexs