    From: Jarek Dukat <n...@f...news>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w PKO
    Date: Sat, 20 Jan 2007 08:37:37 +0100

    Adi wrote:
    > Co myślicie o kredycie hipotecznym w PKO, na co zwrócić uwagę, są dość
    > drodzy 1.8 % prowizji za udzielenie kredytu( za pośrednictwem openn finance)
    > oraz marża 1,12, na co patrzeć przy podpisywaniu umowy jakie macie z nimi
    > doświadczenia?

    Olej Opena i idz bezposrednio do oddzialu - najlepiej jakiegos duzego w
    ktorym sa ludzie od podejmowania decyzji.
    Ja polazlem i w PLN na dzien dobry zaproponowali mi 0,75% prowizji i
    0,87% marzy, chociaz warunkiem do tego bylo wziecie jeszcze karty
    kredytowej.
    Dla CHF zaproponowali 0% prowizji i 1,39% marzy z podobnym warunkiem, co
    i tak wydaje mi sie oferta raczej slaba na tle konkurencji. Aktualnie
    rozwazam jeszcze mbank (1,3% marzy, 0% prowizji i ubezpieczenie 1,5%
    kwoty kredytu za 2 lata) lub polbank (1,5% prowizji, marza 1,2% i zero
    ubezpieczenia niskiego wkladu wlasnego). Rzecz dotyczy kredytu na prawie
    400 tys. zl.

    Jarek